|
Post by admin on Aug 8, 2007 16:59:27 GMT 1
Dette er de genneralle regler, og de skal overholdes, ellers kan det resultere i ban, alt efter hvor ofte, og hvor groft de er blevet overtrådt af en person.
1 - behandel folk pænt offgame.
2 - du må ikke spille, før din karakter er godkendt af en admin.
3 - C-boxen må ikke misbruges, dette vil medføre ban fra den. (misbrug er bla. ved at reklamere med links til andre pbp rpg'er)
4 - sig hvis der er noget i er utilfreds med (well dette er ikke en regel som sådan, men det er rart hvis folk gør det, sådan tingene kan gøres bedre)
5 - det er tilladt at ændre og tilføje i sin karakter, dog skal ændringerne, og tilføjelserne være tydlige, samt at det skal være muligt at se karakteren inden den blev ændret, dette kan bla. gøres ved at skrive tilføjelser med en anden farve, og ændringer i en post. Hvis der bliver ændret/tilføjet, og det ikke er tydeligt hvad der er blevet ændret/tilføjet, kan det medføre ban
6 - det er tilladt at have flere karakter, indtil videre er det maksimale antal 3 (som skal oprettes på to forskellige bruger) senere hen kan vi snakke om at hæve denne grænse
------------------------------------------------------------------
Opfordringer. (dette er ikke regler men opfordringer, som vil gøre spillet en smule lettere)
1 - Lav et link i jeres signatur/siggy til jeres karakter, når den er blevet godkendet.
2 - skriv jeres stats i jeres signatur/siggy
|
|
|
Post by Masashi Shuuhei on Aug 11, 2007 18:06:26 GMT 1
Hvordan laver mig et link til sin profil som man så sætter ned ved sit signatur.?
Har aldrig fundet ud af det, men alle andre kan bare ikke mig T_T
|
|
|
Post by Riku Hisama on Aug 11, 2007 18:09:14 GMT 1
jeg er enig.. jeg har heller aldrig rigtig fundet ud af hvordan.. så du er ikke helt alene Shuui xD
|
|
|
Post by Jenna Testardo Coulter on Aug 11, 2007 18:15:48 GMT 1
[*url=link til profil]Navnet på karakteren[/*url] Så skal stjernerne bare fjernes..
|
|
|
Post by admin on Aug 11, 2007 18:23:19 GMT 1
ellers kunne man jo også bare bruge et almindeligt link, men ellers kan man også gøre som taz siger
|
|
|
Post by Riku Hisama on Aug 11, 2007 18:23:27 GMT 1
weeeeeee Tak.. Kloge Taz.. tænkt du ved sådan noget
|
|
|
Post by Jenna Testardo Coulter on Aug 11, 2007 18:37:10 GMT 1
Hamster: Hvor kom det der: Taz fra.? Det er noget nyt du er begyndt på eller hva.? Daik: Jeg er faktisk rigtig klog, jeg glemmer bare at vise det.
|
|
|
Post by tysker on Aug 11, 2007 18:39:26 GMT 1
Har så meget love for ingen regler omkring drab
|
|
|
Post by Masashi Shuuhei on Aug 11, 2007 19:14:21 GMT 1
Jeps tak for hjælpen ^^
Så blev jeg også meget kloger idet
|