|
Post by Masashi Shuuhei on Aug 11, 2007 12:43:54 GMT 1
Hey alle sammen også admin.
Jeg har kigge på siden og tænkte lidt på om der ikke kunne komme flere steder hvor man kunne tråde.
Jeg vil ramse nogle nye steder man kan tråde.
1/ En mennske by, der jeg har set at man også kan være menneske. Det kunne gøre det fedt vis der også kom en menneske by, således at vis en varulv og en vampyr mødes der ved et uheld så kunne de måske komme op og slårs midt i menneskerne vare dag. Man kunne også bare havde nogle hemmelig møder i menneske byen eller noget helt andet.
2/ En gade hos varulvene, det har vi nemlig ikke og det synes jeg godt vi kunne få
3/ en slag mark hvor man kunne sige at der havde været en stor krig imellem varulve og vampyrer og at der havde været en by der engang, men som ingen vidste hvem ejet og de to race havde så udslettet byen fordi de skulle kæmpe imod hinanden.
Måske vil jeg komme med flere ideer til siden i løbet af ugen :3
|
|
|
Post by admin on Aug 11, 2007 12:57:37 GMT 1
god ide det med marken, og det med menneske byen har jeg tænkt på, men der er lige nogle andre ting jeg har tænkt mig at få lavet inden, bla de 4 evner jeg mangler til varulven. men menneskene skal også have deres eget sted, når racen er blevet skrevet, men som jeg har sagt til flere, er siden stadig ikke færdig endnu
|
|
|
Post by Masashi Shuuhei on Aug 11, 2007 13:02:06 GMT 1
nej det har jeg forståret men det er der stadig godt at komme med nogle ideer ikke Boss :3
|
|
|
Post by admin on Aug 11, 2007 13:02:51 GMT 1
jo jo, selvfølgelig ^,...,^
|
|